Fakturasupport

Fakturasupport

Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål vi får omkring fakturaer. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

FAQ

Hvilke produkter vedrører fakturaen?

Du kan altid finde/tilgå dine trackerenheder ved at logge ind på platformen.

Har du et abonnement, der har et varenummer, som starter med ”AC”: Klik her
Er du webTrack-kunde: Klik her

Hvordan betaler jeg min regning?

Via indbetalingskort: BetalingsID fremgår af din faktura +71<….

Bankoverførsel til kontonr.: Reg.nr. 7643 – Konto nr. 2043834 (Handelsbanken) – angiv venligst faktura nr. som reference.

Bankoverførsel fra udlandet i DKK: IBAN nr. DK7076430002043834 – BIC/SWIFT: HANDDKKK

Bankoverførsel fra udlandet i EUR: IBAN nr. DK4776430003000668 – BIC/SWIFT: HANDDKKK

Ønsker du at tilmelde din abonnementsaftale til PBS: Klik her

Hvorfor modtager jeg kontoudtog eller rykker/rentenota når jeg har betalt?

I starten af hver måned sender vi et kontoudtog for den foregående måned. Kontoudtoget er med afslutning den sidste dag i måneden.

Nogle gange krydser en betaling og en rykker hinanden. Du kan derfor se bort fra rykkeren, hvis du har betalt din faktura umiddelbart omkring d. 1. i måneden.

Har du brug for at få gensendt en faktura?

Send en mail til bogholderi@r2p.com. Oplys venligst kundenummer/fakturanummer.

Ønsker du at få tilsendt et kontoudtog for en bestemt periode?

Send en mail til bogholderi@r2p.com. Oplys venligst kontonummer samt den ønskede periode.

Vil du overdrage dit abonnement til en ny bruger?

Hvis du ønsker at få en GPS overdraget fra en tidligere kunde skal du udfylde vores bestillingsformularhvor du i bemærkninger skriver, at der er tale om en overdragelse. Herunder skal du oplyse registrerings- eller stelnummer på køretøjet samt evt. informationer om den tidligere ejer.

I den sammenhæng er det vigtigt, at den tidligere ejer opsiger sit abonnement, så vi kan oprette ny bruger under dit navn i stedet for. Abonnementet og den dertilhørende alarmcentral er personligt og kan derfor ikke ”flyttes” til en anden bruger.

OBS. ved overdragelse:

Når du overtager en enhed, der tidligere er monteret til en anden bruger, er det dit eget ansvar at få overdraget nødvendige oplysninger fra tidligere ejer.

Overdrages der ikke installationserklæring fra tidligere ejer i forbindelse med genoprettelse af enheder, SKAL der foretages eftersyn af montage. Herefter vil montøren kunne udfylde ny installationserklæring.

Har du ændringer til din konto – fx ny adresse, tlf.nr. mailadresse eller andet?

Du kan ændre dine kontaktoplysninger, ved at udfylde formularen her.

Alternativt kan du sende en mail til bogholderi@r2p.com med dit navn, kontonummer og dine ændringer.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Ønsker du at opsige dit abonnement, skal du udfylde denne formular.

Alternativt kan du sende en mail til bogholderi@r2p.com.

Opsigelsen sker i henhold til gældende salgs- og abonnementsvilkår.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontakt os:

Send en mail til bogholderi@r2p.com.

Ring til os på 70 200 698.

Indkøbskurv
Der er ingen produkter i kurven!
Fortsæt med at handle
0