Vores professionelle og venlige support team står klar til at hjælpe dig med spørgsmål og informationer omkring brugen af vores produkter og services. Her på siden har vi samlet en række af de mest almindelige spørgsmål, som vi typisk får stillet af vores kunder.

Denne side er under opbygning og vil blive opdateret løbende.

Ofte stillede spørgsmål

Virker min GPS i udlandet?

Ja, men kun i Europa.

Alle vores GPS trackere er udstyret med EURO SIM kort, der giver dig positioner inden for Europa.

Opsigelse af abonnement

Hvis du ønsker at opsige dit abonnement for en eller flere enheder, så skal du skrive en e-mail til bogholderi@r2p.com

Hvor og hvornår vil jeg modtage alarmer?

I WebTrack systemet kan du oprette forskellige alarmer udløst ud fra eks. zoner, hastigheder eller tidsintervaller.

Når du har aktiveret alarmen vil du få en SMS, e-mail eller pop-up direkte på WebTrack platformen, der gør dig opmærksom på at bilen er i bevægelse.

Læs mere om WebTrack her

Hvordan opretter jeg en bruger?

Når du bliver oprettet som bruger på web-track.dk, vil du modtage en velkomst e-mail med et link.

Linket åbner en ny side, hvor du skal oprette dit personlige kodeord til web-track.dk siden. Når kodeordet er oprettet, vil du blive viderestillet til web-track.dk login siden. Her vil du kunne logge ind ved at bruge din e-mail adresse og det kodeord du lige har oprettet.

Når GPS trackerne er installeret i dine enheder, vil du efterfølgende kunne se deres positioner på WebTrack.

Vi anbefaler, at du bruger Google Chrome for at få mest ud af systemet.
Hent Google Chrome her

Kan jeg bruge WebTrack appen?

Når du har GPS tracking fra r2pTracking, vil du have adgang til vores online platform WebTrack. Her har du desuden mulighed for at bruge r2pTracking Mobile App som en online mobilversion af systemet.

Kortet i appen giver dig mulighed for at se, hvor dine enheder er henne med grafiske markeringer. I appen kan du også finde en liste over dine køretøjer, som viser hvilke, der er i bevægelse, står stille eller kræver særlig opmærksomhed.

Appen understøttes af iOS og kan downloades her

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Hvis du ønsker at opsige dit WebTrack abonnement for en eller flere enheder, så skal du skrive en e-mail til bogholderi@r2p.com, hvor du angiver følgende oplysninger:

  • Navn
  • Telefonnummer
  • Navn på enheder på WebTrack (det navn som du selv har givet din enhed)
  • Evt. reg.nr. eller stel nr. på køretøjet

Remote support

r2pTracking tilbyder remote support over internettet. Remote support fungerer i al sin enkelthed ved, at vi med din accept overtager din computer og afhjælper problemet mens du ser på eller får dig en kop kaffe.

På den måde sikrer du og din virksomhed hurtig og effektiv afhjælpning af akut opståede problemer med din IT løsning. Husk at du kun kan få remote support efter aftale med en medarbejder fra r2p. Kontakt derfor først en af vores konsulenter på telefon 70 200 698

Klik her for at starte remote support.

Hardware

Vores forsikringsgodkendte GPS tracker ProBox 204B er vandtæt og støvtæt med en IP67 certificering, der gør den modstandsdygtig mod udefrakommende partikler.

GPS trackeren har et stort internt backup batteri med op til 14 dages standby tid, som giver dig positioner, selv når køretøjet ikke er i brug.

Vi sørger samtidig for at din tracker monteres skjult i dit køretøj, der undgår uønsket fjernelse af hardware, så du kan føle dig sikker mod tyveri.

Sporingssystem

r2p sporingssystem består af

+ ProBox 204B med kraftigt backup batteri

+ Tilslutning til kontrolcentral godkendt af Rigspolitiet

+ Registrering hos brancheorganisationen Forsikring & Pension

+ Årligt abonnement til online sporing med privat adgang

Bestilling af forsikringstracker

+ Du udfylder bestillingsformularen

+ Vi tilmelder din forsikringstracker til Securitas

+ Vi sender din forsikringstracker til montøren

+ Montøren modtager din GPS tracker og kontaktinformationer

+ Du bliver kontaktet af montøren for at aftale tid

Hvis din bil bliver stjålet

Ved alarm eller savnet bil

Ring ind til Securitas på +45 63 83 19 19

Hav kodeord klar

Oplys dit valgte kodeord til Securitas

Hav køretøjets reg.nr. og farve klar

Oplys bilens reg.nr. og bilens farve til Securitas
– de bruger reg.nr. til at søge på

Dokumentation

Inden montering skal du udskrive og udfylde installationserklæringen. Denne medbringes på monteringsdagen, hvor værkstedet underskriver/stempler erklæringen efter afsluttet montering.

Du skal efterfølgende gemme denne sammen med din police som dokumentation for, at der er monteret forsikringsgodkendt GPS tracker i køretøjet. Udfyldte installationserklæringer opbevares ikke af r2pTracking ApS.

Det er kundens eget ansvar at kunne udlevere den nødvendige dokumentation overfor forsikringsselskab.

OBS. ved overdragelse:

Når en kunde overtager en enhed, der tidligere er monteret til en anden bruger, er det kundes eget ansvar at få overdraget nødvendige oplysninger fra tidligere ejer.

Overdrages der ikke installationserklæring fra tidligere ejer i forbindelse med genoprettelse af enheder, vil der kunne foretages eftersyn af montage. Her vil montør kunne udfylde ny installationserklæring.

Ændringer af oplysninger

Vil du ændre kontaktoplysninger som forsikringskunde, herunder oplysninger om adresseændringer, nyt telefonnummer eller e-mail, så bedes du venligst sende en besked til vores bogholderi gennem kontaktformularen eller på e-mail bogholderi@r2p.com

Hvis du ønsker at ændre sikkerhedsoplysninger såsom kodeord eller kontaktpersoner, skal disse oplyses til Securitas ved at sende dem en e-mail på fho@securitas.dk

Overdragelser af GPS

Hvis du ønsker at få en GPS overdraget fra en tidligere kunde skal du udfylde vores bestillingsformular, hvor du i bemærkninger skriver, at der er tale om en overdragelse. Herunder skal du oplyse registrerings- eller stelnummer på køretøjet samt evt. informationer om den tidligere ejer.

I den sammenhæng er det vigtigt, at den tidligere ejer opsiger sit abonnement, så du kan oprette ny bruger under dit navn i stedet for. Abonnementet og den dertilhørende alarmcentral er personligt og kan derfor ikke ”flyttes” til en anden bruger.

OBS. ved overdragelse:

Når du overtager en enhed, der tidligere er monteret til en anden bruger, er det dit eget ansvar at få overdraget nødvendige oplysninger fra tidligere ejer.

Overdrages der ikke installationserklæring fra tidligere ejer i forbindelse med genoprettelse af enheder, vil der kunne foretages eftersyn af montage. Her vil montør kunne udfylde ny installationserklæring.

Instruktionsvideoer

WebTour opsætning

Chauffører

Hvor finder vi stedet hvor man skal oprette og ændre en chauffør

Gennemgang af fanen Generelt.

Gennemgang af fanen Login.

Gennemgang af fanen Note og Privat.

Genemgang af fanen Kontrol dokumenter for en chauffør

Gennemgang af fanen Ris og Ros.

Garage

Sådan oprettes en garage og forstå vigtigheden af at have den tilknyttet til dine vogne.

GPS System

Vigtigheden af at oprettet interface til sit/sine GPS systemet

Vogne

Hvor finde vi vogne

Gennemgang af fanen Generelt under vogne

Hvordan arbejder vi med reparationsoversigten under vogne

Gennegang af fanen Service Interval under vogne og visning hvad der sker når der er service på en vogn

Gennemgang af fanen Vogn Information under vogne og udskriften Vognliste

SMS

Send SMS til enkelte numre eller en eller flere grupper.

Hvis ikke du kan finde svar på dit spørgsmål, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på:

support@r2p.com

+45 70 200 698

r2pTracking kontakt

Vil du høre mere om vores produkter? Så tilmeld dig vores nyhedsbrev!


     

    Indkøbskurv
    Der er ingen produkter i kurven!
    Fortsæt med at handle
    0